koliko kosta autobuska karta u norveskoj, i koje su alternative prevoza?


Pocinjem da radim uskoro, zivim u jednom kraju grada a radim na drugom, koliko kosta mesecna kartica?
Ili da li neko zna neku jeftiniju kombinaciju?

Za divno cudo, ja sam u Bergenu bio u istoj situaciji kao i ti. Karticu sam placao 660 NOK (sto je oko 10.000 dinara), karticu mozes da kupis u glavnoj autobuskoj, mozes da je narucis preko sajta www.skyss.no, a mozes da je dopunjavas u autobusu kod vozaca ili na automatima na vecim autobuskim stajalistima u gradu. A ta mesecna je za dve zone, mada nisam tacno siguran koliko je to mada znam da sigurno pokriva prva okolna mesta ali se ipak bolje raspitaj ako zivis daleko. Ima jos kombinacija oko pojedinacnih prevoza, kupovine "paketa" od 20 karata odjednom i sl, al pogledaj o tome na www.skyss.no za detalje.

Inace ja sam prosli mesec ustedeo na prevozu tako sto sam na policijskoj aukciji u Bergenu kupio kraden bajs za 350 kruna, ulozio jos 140 kruna u nove gume i vozio se ceo mesec do posla. Srecom nije padala kisa radnim danima i u to vreme kada sam vozio do i od posla, mada planiram da probam uskoro bajs po kisi cisto da vidim kako ce da se ponasa i koliko cu da se nakvasim i da li ce biti izvodivo voziti po kisi, mada sam celu zimu vidjao zene i muzeve kako voze bajseve po kisama dok ja kisnem cekajuci autobus.

Translate